13 de juliol 2007

El bloc fa un any!


Uoooooo! Avui el bloc fa un anyet!!! Quina emoció! I per commemorar aquesta data tan assenyalada li he fet un mini canvi de look. Ara ja té una imatge títol pròpia i he canviat la imatge del perfil per una de més simpàtica. També he actualitzat l'estructura interna del bloc a la nova versió de Blogger, però els canvis exteriors que comporta aquesta actualització són mínims. Espero que us agradi el nou títol! Aquí podeu veure l'estil 2006-2007 del blog i al costat l'estil 2007-2008 :p .



Ha estat un any en el què he escrit un total de 38 missatges, una mica més de tres missatges al mes. La veritat és que m'havia proposat escriure un mínim de tres entrades al mes, però veig que al setembre, desembre i juny no vaig arribar a aquest mínim. Jups. Aquest juny pensava que n'havia escrit tres, suposo que entre els exàmens i tot això em vaig despistar, snif (per cert, ho he aprovat tot :D ). A veure si l'any que ve m'aplico i escric cada mes tres (o més) missatges. Pel que fa a les llengües en què he escrit, guanya la catalana (òbviament ;) ) amb 16 entrades, després l'anglesa amb 11, la castellana amb 8 i finalment l'alemanya amb 6. A veure si algun dia puc arribar a fer una entrada en japonès (la setmana passada vaig fer un curset!), jeje. L'entrada amb més èxit ha estat clarament la de les mosques flotants, va rebre moltes visites a través del Google.


De visites n'he rebudes 2.000. OoOOh! La majoria de Catalunya. Les més curioses: Japó, Xina, Austràlia, Índia, Sudamèrica... Llàstima que cada any es reinicialitza el mapa amb les visites de tot el món. Ale, a començar de nou! :)

2 comentaris:

Marc ha dit...

Happy birthday to blog! Happy birthday to blog!, jejeje, t'ha quedat molt xulo el nou disseny :D

Anònim ha dit...

Just a hug from Limmerick (Ireland), where lots of people follow this fantastic blog.